sunnuntai 15. tammikuuta 2012

ruokaaa

 tänään mä oon ollut siis niin laiska niin laiska piti  mennä kahdelta toista pesutupaan MUTTA heräsinkin vasta n.puoli yksi  enkä sitten mennyt ollenkaan kun kaikki muut vuorot oli varattu :< no sitten päätin että siivoan noh enpä saanut sitäkään aikaseks oon vaan tehny ruoka aja istunut ja katsonu leffoja ja nyt päätin tulla kertomaan tänne jotain hyvin jännittävää eli mitä olen tänään syönyt :D jipii! noh aamu lähti käyntiin vadelma mustikka smootiella kun ostettiin eilen uus tehosekotin :)

sitten tein meille ruuaksi "fiesta salaattia" :D mihin laitoin jääsalaattia, kurkkua, porkkanaa, raejuustoa, naudan jauhelihaa ja tortilla sipsejä 
iltapalaksi tehtiin muna riisi pasteijoja olin tosi laiska enkä jaksanu taikinaa tehhä nii ostin valmista lehti taikinaa ja sisälle laitoin keitettyjä munia ja riisiä
sit oli leffa mässyä :)
 sitten päätin ihan huvikseni käydä taas pitkästä aikaa nellyn sivuilla kun oon niitä yrittänyt välttää ja ois pitänyt nytkin sillä rakastuin näihin ihaniin tuotteisiin ja mikä mua tässä eniten ihmetyttää etten oikeen ikinä oo ollu mekko ihmisiä niin miten on mahdollista että nää vei mun sydämmen ?  sielä oli vielä vaikka kuinka ja paljon kaikkea ihanaa muttä nää oli kyl ihan lempparit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti