torstai 12. heinäkuuta 2012

kreikkaa

 kreikka päivä 1
oltiin ekaks rantsussa siitä mentiin sitten kiertelemään hotellin lähistölle
 nukahdin sitten mahalteen aurinkoon ja tässä tulos :D
 päivä 2
 käytiin syömässä ja jälkkäriksi käytiin jädellä :)
melkeen jokaisessa ravintolassa ne antaa noita vaaleita leipiä ennen ruokaa ne on tosi hyviä :)


 p.s tämän mekon ostin ennen kreikkaa spirit storesta 39,90€ oon täysin tykästynyt siihen :)
 tuima pikkuveikka :D




 huomenna laitan ostoksista ennen kreikkaa ja kreikasta ja muista päivistä :)

 tämän näköisenä lähdin tänään liikenteeseen :)

 paita / kreikka
jakku / H&M
housut/ ONLY
kengät / H&M
laukku / Kreikka
 kaulakoru / GUESS

oon ollut tässä nyt muutaman päivän muuttoavussa nii sain äidiltä ison peilin ja pöydän jne.. laitan niistäkin kuvat huomenna :)

xoxo hesQ

tiistai 10. heinäkuuta 2012

Huollosta muuttoapuun

Olin aamulla ripsi huollossa kun ripset oli melko karussa kunnossa jo :D nyt oon mamman muuttoapuna :) laitan illalla parempaa postausta kreikan reissusta ja vaatteista mitä ostin ennen reissua :) tää iphonen blogger ohjelma on tosi outo en saa kuvia järjestettyä vaan kaikki tulee putkeen (?) no nou kän duu :D nii joo ja oltiin sunnuntaina poimimassa mansikoita ihan äly hyviä !! :) oon tehnyt niistä nyt aamupala smootieita :) ja teme teki mulle tosi hyvää pihvii <3 jos lähden täältä ajoissa että kerkeen käydä ostamassa kameraan uuden muistikortin ku seki hajos -.- niiin nii otan illalla kuvia vaatteista tms :) ostoksista jne. :Dtässä nyt muutama iphone kuva eilisestä ja ripsistä jne. jotka aivan epäjärjestyksessä -.-

sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

wokkivihannes-kankastike

haudii!
mä ostin ehkä maailman söpöimmän paistinpannun ! :)) mulla oli vaaleenpunanen pienipaistinpannu jo mut nyt ostin tämmösen isomman :)




 ja tää on sitten se pikkunen :)

               paistim pannu pääs heti käyttöö tein tämmösen vokkivihannes-kankastikeen :)

Photobucket

 1. sulata wokkivihannekset paistinpannulla ja lisää sinne säilyke maissia
2. laita ne hetkeksi sivuun
3. paista broilerin fileesuikaleet
4. sekoita broiskut ja wokkivihannekset keskenään ja lisää sinne kookos maito (kermainen)
5. tarjoile riisinkanssa

muistattekai kertoneeni kadattaneeni mun meikkipussin ? no nyt ostin sitten kaikki uusiks ripsiväriä ei onneks tarttennu ostaa ku kävin ottamassa ripset :)
 tää sivellin on ehkä maailman parhain sivellin ei irtoo karvoja ollenkaan ja on ihan älyttömän pehmeetä karvaa :) suosittelen! :)

tässä muutama kuva mun ripsistä ne on nyt 13 mm mulla ei vaan jostain kumman syystä näytä ees pitkilyä :D

 mulla oli kummipoitsu yökylässä viimeyönä sitte eiti ja lilla broo tuli käymää tänää nii laitoin niille lasagnea ja mokkiksia :)
 sitte mä vähän vaalensin hiuksii laittamal raitoi :)

 mutta huomiseeen ! :)

torstai 14. kesäkuuta 2012

Lempi-Mummon Pannukakku

 tein pannareita ja tässä niiden ohje ja oli muutentosi hyviä suosittelen koklaa :)

 mul on ollu taas hauska päivä aamulla olin rupeemassa nopeesti meikkaamaan ku kaveri oli tulossa käymää ja huomasin ettei meijä löydy mistää.. noooh luulin et oon jättäny ne töihin .. no kaveri tuli käymään lainasin siltä sitten meikkei ja lähin käymään äidillä ja menin siitä sitten käymän töissä kattoo onko ne siellä, no ei ollu ...  mä en tosiaankaan tiedä että onko multa pöllitty ne vai mihin ihmeeseen ne kaikki on hävinny ? no onneks huomen tulee rahaa nii ostan sitte uudet meikit :D
tää nyt oli tämmönen tosi pikapostaus mut huomenna koitan laittaa paremman käyn ottaa ripset ja semmosta :) huomiseen! :)