perjantai 7. syyskuuta 2012

valkosuklaa kakku

taas en oo kirjotellu ku oon ollu pelkästään iltavuorossa ja ollu kokoajan niin poikki. mut kirjotan nyt menneestä ja sitten nykypäivästä :) oon nyt muutamaa otteesee vähä lipsunu mässäilyy ku joutunu näitä kakkuja syömää :)
 mä niin rakastan tätä valkosuklaa kakkuu tää on niin ihanaa nii päätin nyt ku järkkäsin kavereille nää synttäripippalot nii tehä tota ! suosittttelen kokeilee! ohjeen saat ku painat tästä :)

sain mun kaverilta tosi hauskan kortin :D
 sitten sain siltä skumppaa :)


 selitys on kova :D sit sain siltä vielä iiihanan kaulakorun! :)

 sitten toiselta tai toisilta :D kaksi kaveria antoi kimppalahjan tää MITÄ OON AINA HALUNNU! :D jo torstai, 26. tammikuuta 2012 postauksessa mietin kumman otan CK shokin vai tän no ostin shokin sitte joskus laivalta mut tää on ollu mun mielessä mutta en jostain kumman syystä oo saanu sitä ostettua nyttenkin kun kicksissä oli paljon hajuvesiä -20% päätin että menen ostamaan mutta eipä tarvinnu :)


nii sitte sillon kun ostin niitä priorin tabletteja en nähny mitään suurta eroa nii päätin kokeilla tota priorinin shampoota ja siihen oon ollu nyt ihan tyytyväinen oon käyttäny sitä muutamanpäivää hiukset tuntuu paljon paksummilta ja parempi kuntosilta :)

mun vavil on joku huonosti se vaa laihtuu vaik syö ja juo kokoajan :/ pitää viedä se lääkärii toivottavasti sil on kaikki hyvin ♥


nyt meen kattoo leffaa sit pitää siivoo ja rupee tekee ruokaa ku teemu tulee sil on tänään synttärit nii pitäää tehä sille jotain hyvää pihvii vaikka :) laitan illalla postausta jos teen jotain interestingggggg :D

BAIBAI! xoxo hesQ


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti