keskiviikko 12. syyskuuta 2012

wienerleike

 hellou!oon ollu taas kipee nii must ei oo kuulunu kävin lääkärissä nii se lääkäriki sano et " vastahan sä oot heinäkuun lopussa syöny antibiotit " jeppp.... mun immuunijärjestelmässä on joku pahasti vialla. no mut tein sitte teemulle synttäri lounaan vienenrleikettä ja kermaperunoita :)
eli vienerleikkeen ohje :

porsaan pihvejä ensin nuijit vähän litteemmäks sitten pyörittelet kananmunassa ja sen jälkeen korppujauhossa sitten maustat ja paistat n.2-3 min per puoli riippuu paksuudesta ja mausta! tarjoile sitruunankera :)

jälkkäriks laitoin ihan vaan fazein marjapiirakan vadelmia ja päälle raastin valkosuklaata :)

sen siitä saa kun tulee kipeeks.. meni dietti mönkään kun istuu vaan kotona kattomassa leffoja pitäähän sitä sillon olla jotain mässättävää ! :(

nnooooo oishan ne snäksit voinu tältäkin näyttäääää mutmutmut :D
täällä mä oon sohvan pohjalla vaan juonut teetä ja ollut ollu ihan pökkerö olo ku ollu 38 paikkeil ollu kuume kokoajan
kynttiläkaudenkin avasin <3
vitsi mua nauratti ku utin jotain kuvia tosta teekupista ja taustalla pyöri leffa sittenku katoin kuvat koneelta nii siel oli peräkanaa kaks kuvaa joitten tekstitys rupes vähä naurattaa :D
Photobucket

jepa mut mä meen nyt lepäilee ja kattooo jonkun leffan teen seuraavan postauksen varmasti perjantaina koitan käydä varaa tatska ajan ja ostaa uuden takin :) sinne siis zau! :)

xoxo hesQ

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti