perjantai 19. joulukuuta 2014

Mihin katosivat päivät?

tämmönen turha postaus taas mutta tekipä mieli tulla vähän kirjottelemaan pitkästä aikaa.
Käytiin tänään neuvollassa ja tajusin miten aika on vieriny.. kun neuvola mamma sanoi että suraava neuvolakäynti on kun poika on 8 kk olin ihan järkyttynyt KAHDEKSAN KUUKAUTTA!? siis tänään poika täyttää 6kk?? ihan järkyttävää! :D mä vasta tuskailin ison mahankanssa ja odotin kuumeisesti pojan syntymää ja nyt siitä on yhtäkkä jo puolivuotta??
Meillä on ollut niin vauhdikasta arkea kun poika on oppinu konttaamaan ja nousemaan tukea vasten, sitä saa olla kokoajan vahtimassa. Mäkin vietän aikapaljon aikaa salilla nykyään kun haluan eroon näistä raskauskiloista. En nyt siis oo joka päivä kokopäivää salilla että älkää luulko että mä oon poikani hylännyt.. käyn salilla vaan sen 3 kertaa viikossa ja ehkä kerran joogassa. mutta jos mun urheileminen kiinnostaa niin siitä voi lukea You better work mom! blogin puolelta (:

Mutta siis joo takaisin neuvolakäyntiin meijän poika oli nyt 71,2cm pitkä ja 8,8kg painon nousu oli hidastunut mutta johtuu siitä kun poika on hyvin liikkuvaa sorttia eli hidastumisesta ei tarvinnut huolestua ollenkaan.
Meijän poitsulla on pari päivää ollut hirvee köhä muttei ollenkaan kuumetta, neuvolassa sanottiin että hengittää vaan kylmää.. eli ei toivottavasti mitään vakavaa.
öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti