tiistai 28. huhtikuuta 2015

Aamukahvi metsässä

Siis ihan oikeesti oon taas vaihteeks niin epäonninen ettei mitään rajaa!
Esimerkkinä eilinen, meillä oli kissanruoka loppu ja pitkitin sen ostamaan lähtöä niin kauan kuin vaan pystyin kun en jaksanut liikkua. Ajattelin että käyn ostamassa sen samalla kun vien koirat ulos, nooo sitten se meni niin että ajattelin että käyn ottaa mun ja jesperin asukuvatkin samalla kun viedään koirat ulos.
Sitten kun vihdoin sain ahterini ylös ja puettua meille ulkovaatteet ja päästiin ulos, käveltiin hetki JA AIVAN TAJUTON KAATOSADE!! ei oo totta! no sinne meni ne meijän coolit asut, onneks mulla oli hoitolaukussa poitsun sadetakki niin ei pojan tarvinnut kastua litimäräks.
Koiran omistajan onnea on lenkkisää joka sää :)
Sitten me lähettiin tulee takaisin kotiin. tietenkään sekään ei onnistunut ongelmitta.
Adella pelästyi jotain juoksiaa niin paljon et lähti vetää niin että mä kaaduin ja mulla me meni ranne rikki.. onneks ei pahasti sillä se on jo nyt ihan kunnossa.. eilen en kyenny tekemään sillä paljon mitään.
no sitten kun me vihdoin päästiin takaisin sisälle laitoin koirille ruuat ja lähdettiin pojankanssa kauppaan hakemaan kissanruokaa.. Oltiin ihan parin metrin päässä bussipysäkiltä niin bussi ajaa ohi!! I cant believe this!
Täällä meillä bussit kulkee 20 min välein niin lähdettiin kävelemään lähikauppaan siihen kävelee n. 10 min sitten käveltiin takaisin kotiin.
Tulipahan taas opittua ettei mitään kannata jättää viimetippaan. hehhe.

Sadepäivissä parasta on se että silloin saa luvalla herkutella :))
näin mä oon päättäny ja tehnyt jo pienenä haha!
Eli Kotona vaihdoin lämpimät ja kuivat vaatteet päälle, tein kupillisen kuumaa kaakaota ja pullaleivän palasia mitä on kiva dippailla kaakaoon :)
 Ootteko kattonu fitnesspäiväkirjoja?  Musta Venlan ajattelutapa fitneksestä oli todella kannustavaa ja arvostettava. Hän sanoi yhdessä jaksossa että haluaa näyttää että hyvältä voi näyttää myös ilman liian kurinalaista elämää.
Ja joku toinen sanoi myös että ruuassa voi lipsua mutta treenejä ei voi jättää välistä.
Musta toi ajattelutapa on todella hyvä, koska itsekkin vedän yleensä dieetit rankimmalla tavalla jonka jälkeen syömn taas kaikkea hyvää ja epäterveellistä.
Silloinkun saa perus elämäntavat terveellisiksi niin esim tämä mun sadepäivän satsi ei merkkaa mitään, kunhan just muistaa sitten treenatakkin sen edestä! heh :D

Tänään mun päivä alkoi erittäin mukavasti herättiin vasta 10 jälkeen.
Laitoin ittelleni kahvin hautumaan ja koirille ruuat sitten me lähdettiin mettään kökkimään.
Join mun aamukahvin samalla vetäen keuhkot täyteen ihanan raikasta sateen jälkeistä aamun ilmaa.
Mä rakastan niiin paljon raikasta tuoksua.
En muista kenelle mä just selitin kuinka yksi parhaimmista tunteista on herätä kesä aamuna puhtaista pehmeistä lakanoista lintujen lauluun ja kesäiseen tuoksuun mikä on kummunnut koko yön auki olleesta ikkunasta sisään, aamu auringon paistaessa silmään.

 Okei kyllä se välillä ottaa päähän kun aurinko paistaa silmään :D
Mutta on se tunne oikeesti ihana ja sitä aina talvisin ikävöi.
Nyt lähden salille kuluttumaan eiliset kaakao kalorit!
Kuulemisiin! :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti