perjantai 11. joulukuuta 2015

Joulu fiilistelyä

Tää talvi on ensimmäinen mihin pystyn panostamaan, omassa kodissa.
Oon aina rakastanu joulua ihan hirveesti se on ainoa juhla mihin me panostetaan, ruuan ja vaatetuksen lisäksi myös sisustukees.
Mua on joka joulu harmittanu ihan hirveesti kun en oo pystyny tekee kodille yhtään mitään.
Punasia kynttilöitä, that's it.
 Tänä talvena juoksin heti ostamaan kuusen ja koristeet siihen kun vaan pystyin ettei se vaan jää hankkimatta :)
 Oon niin onnellinen koska vihdoinkin mulla on joulu myös omassa kodissa ja poikakin pääsee fiilistelemään joulun tunnelmaa!
 Yllättäen tän vuoden joulufiiliskin on jo löydetty vaikkei ulkona todellakaan oo mikään joulunen sää.
Viime vuosina mulla ei oo ees jouluaattona ollu joulufiilistä.
Kun äidionluona asuessani odotin joulua vielä 18 vuotiaana ihan fiiliksissä.

Rakastan joulussa ja talvessa sen tunnelmallisuutta.
Tuntuu että ihmisetkin on paljon ystävällisempiä joulun alla. :)
 Lahjojakin on jo paketoitu ja joulusiivous olisi vielä edessä! :)
 Tänä vuonna vihdoinkin oon taas iloinen joulun tulosta ja joulufiiliksissä !

Joulu valoja ja kynttilöitä ja joulukoristeita ja somisteita on meillä nyt kämppä täynnä mikä on niin ihanaa! Tuntuu jopa ihanan kotosalta. Viihdyn kotona nyt tosi hyvin ei oo ees tehny mieli lähtee tonne myrskyyn kun kotona on niin ihanaa! :)
ihanaa joulunodotusta! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti