tiistai 1. syyskuuta 2015

Birthday cake

Enpä oo taas päässyt tänne kirjoittelemaan, ollaan oltu pojan kanssa ihan hirveessä flunssassa.
 Plus olin vähän väliä ihan hermoromahduksen partaalla..
Nyt on noista selvitty ja aletaan olla parempaan päin.

 Mulla oli perjantaina synttärit.
Ajattelin pitää ihan pienimutotiset illanistujaiset kotona, mutta poika oli niin kipeä ettei sitä voinut laittaa yökylään.
Mun ystävä soitti mulle torstaina snapchatissa videopuhelun jossa jaariteltiin niitänäitä,
kunnes he poikaystävänsä kanssa käskivät mut perjantaina synttäreitteni kunniaksi Flamingon kylpylään.
En ollut koskaan ennen ollut kylpylässä, joten en tiennyt yhtään mitä odottaa.

Kylpylä oli tosi kiva kokemus ja tulen varmasti käymään tuolla!
Oltiin ensin vesipuistossa jossa nää kaks pakotti mut vesiliukumäkeen.
Pelkäsin ihan oikeasti, koska en osaa uida.
Allas johon liukumäestä laskettiin oli tosi matala joten uskaltauduin.
Se oli oikeastaan aika hauskaa. :)

Sitten mentiin kylpylän puolelle höyrysaunaan ja juomaan lämpimään altaaseen drinksut.
Kylpylän jälkeen käytiin vielä kerran liukumäessä silläkerralla se oli jo hauskaa ja pystyin liukumaan mäen ilman että pelkäsin kokoajan :D!

Flamingosta mentiin meille syömään kinder kakkua ja hengailemaan.

Lauantaina tein sunnuntaiksi toisen kakun, koska mun perhe tuli juhlimaan mun synttäreitä.
Mun täys vege dieetti loppui mun synttäreihin.
Mulle tuotiin lahjaksikin mun lemppari suklaita jne! heh :D
Mutta vielä tänään mun maha on möngertänyt ja päähän särkee..
Ajattelin pysytellä vielä lähes täysin vegenä, ainoa muutos tulee juuri perheen/ystävien luona kahvitteluihin tai julkisillapaikoilla kahvitteluihin ja juhliin.
Kotona normaalina arkena jatkan samaan malliin.

Huomenna taino pilkkua viilaten, tänään palaan blogin ääreen normaalisti!
Täällä aletaan olemaan jo senverran terveenä että uskallan luvata sen. :)
Nyt hyvää yötä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti