torstai 12. marraskuuta 2015

Koettelemusten päivät.


Kuten huomata saattaa, en oo ollu hirveen aktiivinen bloggaaja.. 
Mä oon ollut niin huono tuurinen ja sentakia kamalan kiukkuinen.
Ajattelin ettei mun kannata tulla bloggaamaankaan kiukuissani ettei tää mee ihan mahottomaks :D 
Mutta joo ensinnäkin tein raakakakun josta mun piti laittaa tänne ohje.
Ensinnäkin tein sen liian isoon vuokaan, WAT?! siis ensimmäinen kerta kun mulle käy näin..... 
Jo tässä vaiheessa ärsytti niin paljon.
Yritin ottaa kakusta kuvaa mutta se näillä pimeillä keleillä näytti vaan siltä että se kakku olisi juossut ympyrää ja olisin yrittänyt siitä sitten napata kuvan. 
Luovutin ja ajattelin yrittää seuraavana päivänä uudestaan heti kun on valosaa.
Otin kameran käteen juoksi kakunkanssa parvekkeelle, asettelin kakun, avasin kameran "Lataa akku" VOI PEHVA! etsin ja etsin ja etsin kameran laturia, ei vaan löydy, ei sitten millään. noh ajattelin sitten että otan tolla pienellä ikivanhalla dikikameralla kuvan.
Tottakai kakusta olisi pitänyt saada pala kuva koska se on kaunis kaksikerroksinen kakku.
Päätin siirtää kakun toisella alustalle jossa se olisi helpompi leikata *PLÖTS* 
Se kakku kirjaimellisesti lensi sille toiselle alustalle. argh.
Otin siitä kasasta sitten pari valokuvaa sillä maailman surkeimmalla dikikameralla.
Mietin jo etten varmaan blokkaa ennenkuin saan ostettua uuden kameran. 
Uskon ainakin bloggaamiseni olevan siihen asti todella ei-säännöllistä. 
Koska vaikka ton mun järkkärin akun laturi nyt löytyiskin jostain, sillä ei tähän vuodenaikaan saa kuvia, taino saa mutta kuvia mitkä on samanlaatuisia kun kännykällä ottaisi.
Eli postauksia tulee mutta ei niin usein kuin ennen.
Harmittaa tosi paljon kun valokuvaaminen on tullu mulle niin tärkeeksi ja se on osa mua. Nyt yhtäkkiä pitää vaan kehitellä jotain muuta tekemistä. 
Sitkun mulla on se että kun jos mä nyt ostan kameran haluan että se on täydellinen. 
Toi mikä mulla nyt on palveli mua hyvin tähän asti se on n.4vuotta vanha kamera eli ihan hyvin. 
Edelleenkin sillä saa hyviä kuvia mutta vaan kesäisin ja keväisin :D 
Toivon että toi mikä mulla on ajatuksena hankkia olisi pitempikestoinen :)

Laitan sen raakakakun ohjeen tänne huomenna enivei koska se oli töööööörkeeeeen hyvää vaikkei se nyt ollu mitenkään kaunis x)

Pojalla on alkanu kans ihan järkyttävä uhma.
Puremista, nipistelyä, tavaroiden heittelyä ja maahan sukeltamista.
Mäkin kuitenkin oon tosi kärsivällinen ihminen niin nyt on pakko myöntää et on ollu kärsivällisyys aika tiukilla.
Yks syy myös tähän miks en oo blogannu on just tää pikkumonsteri.
Kun hän on päikkäreillä siivoan, kun hän one hereillä viihdytän häntä, kun menee yö unille menen minä myös.

Tää oli tämmönen höpöhöpö välikatsaus ja huomenna palailen vähän järkevämmissä merkeissä.
Älkääkä välittäkö tulevista kakkukuvista :'D teitä on varoitettu!
Huomiseen! :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti