maanantai 4. huhtikuuta 2016

Bittiavaruus

Voin kertoo et nyt ärsyttää.. mun kännykkä on sekoillu jo jonki aikaa.
Tänään se kuitenki yhtäkkiä päätti tehä niin etten saanu mitään aiyki koska "tila loppu" vaikkei mulla ees oo mitään kännykän omassa muistissa, vaan kaikki muistikortilla jossa on vielä tilaa kuinka ja paljon.
No mä sitten tyhjensin välimuistin, jonka seurauksena lähes kaikki mun kuvat katos bittiavaruuteen......
Jossain kansioissa oli vielä muutamia kuvia jäljellä.
Mua jotenkin ärsyttää tällähetkellä niin paljon ettenmä keksi ees kirjotettavaa kun kaikki tuntuu vaan niin ärsyttävältä :D 

Tehtiin JJ.lle maja parvekkeelle.
Poitsu on aina tykänny hengailla parvekkeella, onneks kohta on kesä ja partsin ovee voi pitää auki aina ku on kotona :)

Mut nyt meen syömään raivoni pois:D
Huomiseen! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti