sunnuntai 11. lokakuuta 2015

Mikä? kuka? Mikä Blogi?


Pahoittelut hiljaiselosta.. Pojalle on tässä pari viikkoa puskenut samaanaikaan 6 hammasta... Voin kertoo että on unet ja rauha ollu pikkasen kateissa.. Nyt vasta on alkanut helpottaa ja vasta eilen oli ensimmäinen päivä milloin mun korvat ei tinnittänyt tai minne vaan katsoisin tai menisin edessä olisi punainen kiljuva poika. Nää pari viikkoa on ollut lähinnä univelkaa, kiukkua ja kyyneleitä. 

Mulla oli päivällä hirveesti ajatuksia ja juttuja mistä piti tulla tänne kirjottaman, arvatkaa vaan onko mun päänsisällä tällähetkellä lautasia yhteen paukuttava apina? on. 
Noitten hampaiden lisäksi poika on ollu 3 viikkoa kipee. Taino hän parantu just sopivasti viime viikonlopuks kun lähettiin ruotsiin, mutta sairastu taas tälläviikolla. Kauhea räkätauti :( 
Juoksin tossa jonkinaikaan sitten apteekkiin ostamaan pojalle kasan lääkkeitä ja lisäravinteita että helpottais, no ei vaan oo helpottanut. 

Mä oon ollu ihan kujalla, totaalinen blondi. Huvittaa kun luin äsken jostain ettei vettä kannata juoda ennen nukkumaan menoa, koska se voi turvottaa ja aiheuttaa silmäpusseja.. No minä menin fiksuna tyttönä keittämään teetä :'D Fiksu. Muutenkin oon unohdellu asioita ja puhunu ihan sekavia.
Eilen mentiin mun isälle, kun astuin ovesta katoin että ompas sumuista. Sitten sanoin ääneen "onpas täällä savuista" niin mun sisko totes "No jooojooo!" kysyin "Sanoinko mä siitä jo vai" "No ainakin kolme kertaa" haha! enkä mä tiedostanu että oisin sanonu sitä vielä kertaakaan. Hassua. 
Mulla oli tossa pari päivä äsitten siivous päivä. Mä vihaan pyykkäämistä mut kaikista hirveintä on VIIKKAAMINEN! ei kestä.. siis joku pari vaatetta menee mutta kun on 3 ikea kassillista viikattavaa, niin ai hyvä tavaton. Voin tunnustaa.. viikkasin 4 vaatetta ja annoin olla, tuolla ne on ikeakasseissa edelleen.. ei oo vaan jaksanu, ei sitten millään.
Mä oon yleensä ulkonäönkin kanssa tosi tarkka, mutta nyt kuitenkin oon 4 viimepäivää vetänyt samoissa treenihousuissa. hiukset meni eilen liimautuneina päätäpitkin. Näky on ollut kerrassaan ihastuttava hih! onneks on saanut vetää vaan pipon päähän eikä kukaan saanuttietää koko totuutta.
Nyt ei oo vaan millään jaksanu.. Eilen raahauduin suihkuun keskiyön jälkeen koska oli jo pakko. 
Mut pakko myöntää et ei oo hirveesti ollu energiaa tulla kirjottelemaan. Eiköhän tämä tästä.. 

En oo ees salilla jaksanu käydä.. tosi raivostuttavaa :|


Eilen Kummipoika tuli yökylään niin oli vähän apua pojankanssa niin sain ite vähän "laiskotella" :D
Katottiin Basil hiirtä illalla, ja mua huvitti kun tein meill poppari pussin. niin tää yks rontti omi koko satsin :D
Toi isompi karvakasakin on vihdoin oppinu sisäsiistiks niin se on sentään helpottanut huomattavasti tätä arjen pyöritystä. Mut tää arjen sankari lähtee nukkumaan ettei taas tarvii huomenna voivotella univelkaa vaikka se ois tälläkertaa ihan oma syy :D 

Öitä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti