tiistai 29. maaliskuuta 2016

viime viikko

Nyt on kyl pakko tunnistaa että eilinen oli ihan ihme päivä.. nukuin koko päivän ja elin sunnuntaissa.
Olin jopa lähös äitille syömään pääsiäisruokaa, vaikka perhepäivä oli ollu just sunnuntaina xD
Joten tää postaus tuli taaaaas tiistaina. pitää varmaan alkaa laittaa kännykkään muistutus :')


Oltiin itiksessä kahvilla ja kun oltiin lähös kotiin päikkäreille nii jj nukahtiki jo kärryihi.

Meil on tosi rankkaa :)


Olin aivan fiiliksissä kun mun vakkarikauppaan oli tullu tommosia juustoja,
tottakai heti piti ottaa kokeiluun ja pitää kunnon mättöruokapäivät. nam!

Aloin tilaa poitsulle kirjoja, hän tykkää kirjoista tosi paljon :)

Mä muistan ku ite olin pieni ja pääsiäisenä pääsiäispupu oli tuonut jotain, vaikka disneyn leffan tai jotain muuta.
Se oli musta tosi kivaa ja halusin jatkaa tätä omalle muksulle :)
Autot on tällähetkellä aivan ehdoton suosikki joten eiköhän pupu tuonu uusia autoja ;)
Jj lähti lauantaina yökylään mummolaan, ja mä katoin koko illan youtube videoita :D

Kävin yökävelyllä, oli niin aavemainen keli et huhhu.
Oikeesti meinas jopa vähän jännittää x)

Kävelyn jälkee otin kuuman vaahtokylvyn :)

Sunnuntaina mentiin sitte sinne äitille syömää.
Äiti oli tehny mulle erikseen aivan törkeen hyviä soijasuikaleita punaviinikastikkeessa.
jamiii :)

Ens viikolla avaudun mun treenistä ja syömisestä!
yritän omistaa lähinnä koko ens vkon treeni aiheisille postauksille.
PAITSI se maanantai :')
HEIPS! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti