tiistai 11. elokuuta 2015

10 faktaa minusta

1. Nettishoppailu?
En ole moneen vuoteen osannut tilaa netistä vaatteita!
Teen tosi usein niin että avaan jonkun nettisivun ja laitan ostoskoriin kaikkea ihanaa.
Sitten kun olen shoppaillut mä vaan suljen koko sivun.
En nää tässä touhussa mitään järkeä, mutta kuulemma mun äitikin tekee tätä :D
2. Pelkään pimeää.
Mä olen pelännyt pimeetä varmaal lapsuudesta asti. Se on mulle vaan semmonen asia mikä saa mut herkästi ahdistumaa.
3. Vihaan pyykkäämistä.
Muistan kun sain pesukoneen, kuinka ihanaa oli jatkuva puhtaiden pyhkkien tuoksu.
Nykyään kun pyykkivuoret kilpailee päivittäin korkeiden vuorien kanssa ei pyykkääminen todellakaan ole enään nautinnollista.

4. Kun koti on sekaisin mun mieli on sekaisin.
Pyrin pitämään kotini aina siistinä. Ahdistun sutkusta ja liasta.

5. Olen melkein aina myöhässä.
Mua saa lähes aina odottaa. Mua itteenikin ärsyttää kun olen jatkuvasti myöhässä.
Yleensä keksin aina viimetipassa kaikkea tehtävää.
6. Rakastan Disney-leffoja.

7. Olen yökukkuja.
Oon yleensä  ihan hirveen väsynyt jo ilta kahdeksalta, mutta nukkumaan mentäessä keksin kaikkea tehtävää tai muutenvain kukkuilen. :D

8. Mulla ei oo vieläkään ikävä töihin.
Tosi monet kyselee multa että onko jo ikävä töihin.
Ei oo, ei yhtään!en ees pysty kuvittelemaan että joutuisin olee 10h erossa pojasta useana päivänä.
Hirveetä!
9. Kun siivoan se kestää kokopäivän.
miksi? koska tutkin kaikkea mitä löydän ja jään ihmettelemään niitä.
Esim. jos huomaan jonkun vaatekappaleen jota en edes muistanut saatan sovitella sitä ja etsiä siihen sopivia asusteita.
Tai jos siivoan pojan leluja lattialta saatan jäädä  itse leikkimään niillä tai tutkimaan miten ne toimii.  :D
10. Olen hyvin kärsivällinen ihminen.
Mä olen nyt huomannut kuinka kärsivällinen ihminen mä olen. Olen saanut siitä jopa kehuja :)
Mä harvoin herpaannun. siihen vaaditaan yleensä aika paljon. Jos vaan asiat rullaa omalla painollaan eikä elämää mutkita turhilla asioilla niin mikäs siinä valittamaan. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti