maanantai 22. kesäkuuta 2015

Höpönlöpön


Ei hyvää päivää, miten voi ihmisen maha vaan vetää kaiken mitä syö..
Mun maha on aivan räjähdyspisteessä.
Meillä on tänään ollut paljon tekemistä, aamulla syötiin aamupala, leikittiin ja käytiin viemässä koirat ulos sitten lähettiin pojankanssa linnanmäelle ja siitä mun isälle syömään.. siitä tämä ähky.. Tultiin äsken kotiin ja poika nukahti kotioven eteen vauhuihin.. hyvä ajoitus :D Pistin pojan sänkyyn nukkumaan ja tulin ite olkkariin surkuttelemaan pahaa oloa.
Mula kertakaikkiaan oli vaan ihan todella tylsää niin halusin tulla kirjottelemaan ihan vaan höpönlöpöö..
 Mua on tänään taas ihmetyttäny ihmisten käytös, kun lähettiin linnanmäeltä niin sörkän metriksellä juoksin metroon vaunujen ja kaverini kanssa. 
Yritin keretä metroon juoksemalla hirveän ihmislauman läpi, eräs vanhempi rouva tuijotti mua suoraan silmiin kun juoksin se näki että mä tulen joten oletin sen myös antaan tietä, niinkun antoikin..
Hänen piti vain samalla huutaa "JUMALAUTA!! IDIOOTIT!!" öööööö???? miksi? Mä ensinäkään en aja kenenkään päälle vaunuilla.. jos silläkin rouvalla oli niin hirveä kiire että piti oikein alkaa haukkumaan ja karjumaan niin olisi vaan mennyt mä vielä kiitin kun hän "antoi tietä" ja siihen perään pitää sitten alkaa haukkumaan. En vaan ymmärrä miksi ihmisiä pitää haukkua ja miksi tuolla pitää olla niin hemmetin kiukkusia kokoajan. Tuleeko siitä oikeesti hyvä mieli kun tuolla karjuu ja haukkuu pää punaisena ventovieraita? en ymmärrä..

Onneks menin suoraan iskälle lintsilä jos oisin tullut kodin kautta oisin luultavasti saanut hirveän hermoromahduksen kun jo oli adrenaali koholla tuon tuntemattoman naisen raivoomisesta..
Kun tulin kotiin tääl oli ollu semmonen koirien show että huhhu! kun mä avasin koti oven mun teki mieli laittaa se hitaasti kiinni ja lähteä pois, toivoa että kaikki katoaa itsestään ja kun tulen takaisin koti olisi taas siisti. Juu ei, se ei valitettavasti voi käydä toteen joten oli vain kohdattava koti jossa oli kissanhiekkaa, pumpulia kakkaa ja rikottuja palapelinpalasia.. Kannoin pojan sänkyyn ja kumpikin koira istui hiljaa vierekkäin eteisessä. Kun tulin makkarista kummatkin koirat edelleen istui hiljaa tuijottaen eteisen lattiaa. Ai jumantsuikka kuinka mä kihisin. Kävelin kylmän viileästi keittiöön laitoin teen tulemaan ja istuin sohvalle.. En vaan kertakaikkiaan jaksa tota noitten touhua.. olisi vaan kiva tulla joskus kotiin jossa tuoksuisi puhdas pyykki ja raikas ilma. mutta ei kun tulen kotiin täällä on aina käynyt tornado ja haisee kakka. ehkä tää tästä vielä jokupäivä. Mua ottaa van niin kaaliin kun aamulla herään mä siivoon, kun tulen kotiin mä siivoon, ennenkun meen nukkumaan mä taas siivoon. Mun päivät on pelkkää siivoomista eikä täällä silti ole ikinä tarpeeksi siistiä eikä ikinä tuoksu puhtaalle. 
Ois varmaan vaan pitänyt pysyä noissa kissoissa. Heh.. Noooh turha enään itkee kun on jo köntsät housussa.. Nyt mun varmaan on aika kohdata tää sotku, kun oon hetken saanu rauhottua ja juotua mun Anti stress teeni. Sitten menen nukkumaan kun meillä on pitkästä aikaa aikainen herätys neuvolaan. 
Öitä ja huomiseen! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti