sunnuntai 25. toukokuuta 2014

Rantapallo

 Rupesin tässä miettimään etten pitkäänaikaan oo kirjotellu mitään kun ei pahemmin oo ollu mitään kirjotettavaa, mutta nytten mun sormet syyhysi päästä kirjottelemaan.
Ajattelin että eihän  näitten postausten nyt aina tarvitse olla suunniteltuja tai hirveän loogisia, kuvia oon kuitenkin ottanut jne. lisäsin niitä ja kirjottelen höpöhöpö juttuja JEE kiva postaus :D no kai joku näitäkin jaksaa lukea..

 Maanantaina mulla oli neuvolakäynti jossa todettiin että vauva olisi valmis syntymään, pää on asettautunut lantioon ja supistuksia oli yhtenä iltana 10 min välein. 
Tänään on rv38+1 ja olisin ihan valmis luopumaan tästä mahasta ja sen tuottamista ongelmista, hyväkun pääse edes enään omin avuin sohvalta ylös.. Synnytyspelko mulla on jo vähän helpottunut oon yrittänyt olla ajattelematta koko asiaa vaikeatahan se on mutta mitä vähemmän olen puhunut asiasta sitä enemmän olen alkanut rauhoittua asian kanssa, tiedän että synnytys etenee omalla painolla ja ympärillä on h-hetkellä osaavia ja auttavia ihmisiä jotka tekevät kaikkensa että asiat menee hyvin ja mun Teemu se on ollu mulle tosi hyvä tuki ja tiedän että pelkkä teemun läsnäolo h-hetkellä auttaa mua paljon. Nooo toivotaan että pikkunen putkahtaisi maailmaan mahdollisimman nopeasti pääsisis tääkin mamma nauttimaan noista helteistä.
 Herkuteltu on ja paljon! yks päivä huomasin illalla että mulla oli kuudes jätski menossa HUPS nää kesähelteet ei vaan oo mitään ilman jätskiä tai marjoja tai ylipäätään ilman herkkuja :D
 Mulla on lukihäiriö ja luetun ymmärtämishäiriö tästä varmaan johtunee kaikki kirjoitusvirheeni joiden takia en yleensä lue kirjoja nyt kuitenkin päätin ostaa kirjan kun on niin hyvät säät ja kun tää lomailu on välillä vähän tylsää enkä hirveesti tän mahan kanssa kykene tekemään mitään.. Meillä on tossa ihan vajaan 10 min kävely matkan päässä ranta, sinne on kiva sipsutella aamusta ottaa aamupalaa ja kirja mukaan.
Aurinkoa on palvottu, mutta kuten kuvasta huomaa maha on iso ja mielelläni hilluisin tuolla rannalla ilman tätä pallomasua :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti