lauantai 17. toukokuuta 2014

Räps räps


 Mä oon ollut ihan hirveen kiukkunen kun en oo saanu kunnolla nukuttua felicia herättelee yöllä vähänväliä ja vessahätäkin iskee tosi monta kertaa yön aikana ja sitten naapurin koira alottaa ulisemisen heti aamusta,argh. Ei hirveesti oo löytyny voimia kirjoitella eikä sen puoleen että mulla olisi ajatuskaan kulkenut.. nyt mä en kuitenkaan jostain syystä saanu unta eikä mua ees väsytä, niin ajattein tulla pitkästä aikaan kirjottelemaan.

 Tää äippäloma on menny ihan hirveetä vauhtia en oo kerinny tekee mitään, mutta silti musta tuntuu että mulla ei oo ollu kuin aikaa. Oon herännykki ihan ihmisten aikoihin silti nousen sängystä vasta 12 aikaan väsään aamupalaa, luen blogit ja uutiset, kello on yhtäkkiä jo 13 sit mä siivoon ja onki jo ilta, siinä meni taas päivä hukkaan huoh.. eilen kuitenkin sain jotain aikaseks nimittäin laitoin kellon 10 soimaan ja pakotin itteni ylös, lähettiin kaverinkanssa itikseen aamupalalle ja ostamaan itseruskettavaa! oon tässä kotona ollessani kerinny liikaa kiinnittämään huomiota siihen kuinka zombie olen, näytän juuri siltä etten ole pariin vuoteen nähny auringon valoa :D

 löysin myös tämmösen vaalennus suihkeen jonka pitäis vaalentaa hiuksia niinkuin aurinko hmm onhan tota pakko testata jos sillä nyt sais vähän vaalennettua tätä ällöttävän väristä reuhkaa :D tota ei ees saa suihkuttaa tyveen joten uskaltauduin kokeilemaan sitä vaikka nyt raskaana ollaankin.

Yritin etsiä taas ittelleni jotain äitiysvaatteita, mutta turhaan ei mulle istu tällähetkellä mitkään vaatteet näytän kaikissa muffinssilta jossa on kirsikka, kuumailmapallolta jolla on pää, muumilta tai muutenvain todella pöljältä, ei mulla noussut kuin verenpaine ja rupes ketuttaa ihan vietävästi. no ei tässä oo laskettuun aikaan enään kuin 20 päivää joten enköhän mä noilla omilla vanhoilla vaatteilla pärjää loppuun asti.. toivottavasti..
Vauvalle mä sen sijaan löysin aivan törkeen makeen takin! eihen sillä ookkaan vaatteita vielä kuin 10kertaa enemmän kun mulla vaikka mun piti ostaa sille vaan sukkia. hups.. 


Itiksestä suuntasin sitten laittamaan ripsiä. Musta on tullut ihan hirveen laiska, meikkaaminen mikä on ollut mulle aina todella tärkeetä ja elämäntapa mä en esim voi lähteä meijän roskista pidemmälle ilman meikkiä ilman että mua ahdistaa siitä on tullut mulle yks ärsyttävimmistä asioista kun ei millään jaksais! joten mun oli pakko mennä ottamaan ripset että pääsisin helpommalla :D

 Pääsin onnelleisenä räpsyjen kanssa kotiin iltaan asti  kerkesin ihailla niitä kunnes menin naama pesulle ja mulla meni saippuaa silmään! eihän mulla ikinä mene saippuaa silmään paitsi tottakai nyt! niin mulla sitten lähti toisesta silmästä kulmaripset ku idioottina rupesin hieromaan sitä silmää YHYY! ärsytys oli suunnaton mutta onneksi vain muutama kulmaripsi..

 Tänään on rv37+1 ja voin kertoa että tukalaksi käy, lääkäri käski mua esimerkiksi siivoamaan että elimistö valmistautuisi paremmin synnytykseen.. no minäpä siivosin taas tänään niin hulluna että huhhuh menin lattialle sivuttain makaamaan että saisin sängynalta imuroitua, siihen mä sitten jäinkin, lattialle kyljelteen makaamaan.. meinas itku tulla kun yritin päästä ylös. Supistuksia mulla ei ole enään tullut eikä mitään muutakaan närästyskin on aika hyvin helpottunut.. musta on jotenkin niin omituista että vaikka mä yleensä olen tosi huonotuurinen miten mun raskaus on sujunut näin hyvin, siitä olen kyllä kiitollinen. 
Viime lääkärikäynnillä mulle oli tullut +17kg enkä voi ymmärtää mistä noi kaikki kilot on tullu mä kuitenkin oon yrittäny syödä mahdollisimman terveellisesti ja säännöllisesti, mutta eikai tuo ei vaan saa synnytyksen jälkeen jäädä sängynpohjalle märehtimään vaan saada ne kilot sitten pois :)

 nyt mä yritän mennä nukkumaan, palaillaan! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti